Tuesday, May 12, 2009

搬flat

上星期五係十萬個唔情願既情況之下通左個頂嘔左篇文

星期六heahea共,其實天氣好好,好想出去
anywayz夜晚去wing屋企食麻辣火鍋
eeeee羊真係好'酥',唔掂呀,早知企硬要食左牛先啦
之後同wing吹水講佢隻愛貓 =)

星期日母親節快樂
同anita(tw)同lucy去te aroha浸hotpool
hamilton天氣勁差,一路開車去都陰晴不定咁
去到出太陽! so gooood! =) 好靚既小鎮
(星期三wing帶我去cambridge食sushi,又係好靚既小鎮! luv it!!!)
個hotpool就一般啦,無景,又限時
要景可以去tekapo
要夠mineral可以去rotorua
要正!去日本!!! 哈哈

番到黎同family webcam
跟住極速頹執晒d野
同wing去paknsave買groceries
heheee搬去新果度(超舊的...)個廚房乾淨d又少烏蠅
會有心情多d煮野食!! =) 慳d!! =)

之後david同佢個frd就幫我搬
其實...好少野ja ma我係exchange student
lee度d人讀幾年以上,一搬就好多野

其實間屋同間房真係好舊好舊
d傢俱黑黑爛爛梅梅dumdum咁有jum味
無陽光曬入lee邊...
不過我又覺得ok la唔係好理
因為舊得黎乾淨dd
shower水力都好夠,hehe
好在wing醒左個fan heater俾我
joey又醒左張電氈俾我
無咁凍 =)

同埋我間房其實勁大(therefore chilly...),本來係客廳
勁大排落地窗,雙人床,大desk etcetc
仲夠位張開個晾衫架...
suppose係for couple住,哈哈
遲d upload pics去flat個album先

星期一二照例好忙好多堂咁啦
mcom完成左個interview,派番個test,唔錯...仲有一個inclass test + exam
tomg又做多份assignment,仲有2份+1project
mktg tradeshow就到,跟住就淨番exam

今晚第一次整飯!!!!以前一路都係煮麵同pasta
落左d湯包落去,勁好味呀
不過唔夠水...好乾+硬,不過仍然係好好味 =)

聽日星期三,即係我既星期日,hea爆 =)))))
同wing去the base shopping
yessssssssssss!
我欠lee個女人勁多,成日要佢車我帶我食飯,groceries果日佢仲係我新果度爆左呔...
haha

No comments:

Post a Comment