Saturday, May 2, 2009

語障

話說我同kila食完飯吹水
講起得閒出city飲野
我:(普通話) 你有沒有興趣呀?
她:(呆一呆)...(笑)

佢以為我問佢有冇性趣...

_________________

話說我同d kiwis係lab傾完野
走既時候同靚仔groupmate吹水
佢: we were locked in here the other day...
我:(因為lab6點鎖門) oh~after six?
佢:(呆一呆) after sex?? NO!!

哈哈哈
btw d kiwis最興將d 'e'講成'i'
我係cigarro都領教過
"just give me a tin""what?""just give me a tin, a tin will do" @@"
ten > tin
pen > pin
jenny > jinny
messy > missy...

有個笑話就係去參觀人地屋企
"this is a great deck!"
=)

_________________

lee度唔興講harddisk
叫盤
移動盤...

__________________

前日撞到一個上海女仔,好似叫joyce定joy
上次同佢講野已經係兩個月前
今次一開口佢就讚我d普通話比上次好左好多^^

都係既,初初真係覺得有d難講,讀就易
但成日撞口撞面都係同人講pth,luc kuc都變流利呀! 哈哈
不過聽就仲未係好聽到,esp重北京口音捲晒利果d...

No comments:

Post a Comment