Tuesday, April 19, 2011

突然得閒...

突然之間得閒左,係因為...終於都book晒所有野喇!!!
講緊係黎緊may16-31既*mini retirement德國之旅*
由買機票到今日book晒住宿同火車飛,前後只係用左8日!!
期間每日由訓醒至臨訓無時無刻都係plan緊行程同search緊hostel/hotel/bahn ticket
真係睇到生眼挑針唔係講笑 XDDD
同時亦都好開心好興奮! <--久違了既感覺
直情有種"所有野都係值得既!活著都係值得既!生命真係有意義lak!!"既感覺 ^^"

至於點解會有個咁既trip哩?
話說我二月底遞左信辭職,四月底last day,本身都諗住搵工...
點知我親愛既哈利波波係四月頭都決定辭職喎
佢話出黎做左咁多年野,好想抖下,好想好想去紐西蘭睇靚風景(被我感染了),係認真果種
作為過來人既我,感受過旅行既震撼,亦深深感激曾經有過既咁多機會
難得身邊人有咁既衝動,咁既渴望,我當然係絕對鼓勵兼支持
但係五月紐西蘭既天氣真係非常麻麻,又凍又落雨又天陰,徙晒d無敵靚景
咁岩lufthansa推出五十週年半價機票喎
我就說服左佢去歐洲感覺上比較安全而我又去過又好鍾意既德國喇! ;)

上次去德國,係跟崇基d summer團去,sightseeing係好正,
不過由organizer包辦晒d野,唔係自己去闖,感覺個experience唔屬於自己咁...

anyways點解我咁長氣...事不宜遲,以下就係我地嘔心瀝血經多番修改既itinerary:


16 hong kong - dresden [lufthansa/kangaroo]
17 dresden - berlin [bus/all seasons]
18 berlin
19 berlin
20 berlin - cologne [train/station]
21 cologne - mannheim [train/intercity]
22 mannheim & heidelberg

23 mannheim - stuttgart - munich [train/letomotel]
24 munich
25 munich königssee day trip
26 munich castle day trip
27 munich zugspitze day trip
28 munich - nuremberg [train/intercity]
29 nuremberg rothenburg odt day trip

30 nuremberg - dresden [train/holidayinnexp]
31 dresden - hong kong [lufthansa]

24-27 = 行程視乎天氣

我係*打算*打遊記,所以用番lee個荒廢已久既blog,不過睇我既history...XDDD

No comments:

Post a Comment