Wednesday, April 29, 2009

蒲下頭先!

話說去南島玩完之後
都係係咁忙住做assignment同忙住睇gossip girl (是的,我終於加入煲劇行列...)

上個禮拜係lab撞到cathy,即係之前係我度住,好好傾,住左唔夠1wk就閃左果個
佢問我有無興趣搬去佢間屋
咁我就去睇啦,好近大學!!!行5min唔使就到!!!好近michelle!!!半條街距離!!!!
所以講位置就贏晒架喇
間屋ok,好大個車房式廚房,好舊下
間房有晒傢俬,不過係雙人床,所以無咁闊落,同埋貴dd $110

掙扎左一輪,都決定搬啦,都唔捨得舊屋架,住開有感情,linda又好人
不過都有唔好,搬下當試下新野,而且可以同cathy住同michelle咁近,好似好開心咁!

_______________________

出左exam timetable
exam period係jun15-jun26左右
我考jun15同埋jun24囉,一頭一尾,真係吹漲,dingggggg
仲有,我最後一個project係jun6 dead,即係jun6之後到jun15係free(除左溫書)9日
jun15同24中間又free(除左溫書)9日
咁與其係hamilton lee個咁唔方便既地方'偶'
不如再早d搬去auckland啦
又有friend,又熱鬧d,要去northland玩又方便d
仲可以慳番2.5個禮拜租,成$250!!
最多考試日搭車落hamilton考...
不過首先要問問auckland d frd...可唔可以住係佢地度...

好啦跟住琴晚又係諗諗下jun15係hamilton exam,jun24又係hamilton exam
咁不如由hamilton出發,落wellington2日玩上去napier2日 > gisborne2日 > whakatane1日 > tauranga1日
再番去hamilton,岩岩好!! heheeeeeeeeee
仲可以慳番7月原本用黎玩lee條route既時間!!!
awesome!!! 基本上我一諗到d新既好plan就會好興奮好積極!!!!high晒!!!
所以即晚就book左bus tickets,咁就成行lu!!!! =))))) 真係chi左sinnn,哈哈

jun8-14就玩auckland北面
jun30之後就玩南島北面(nelson)
可能到時先去taupo/waitomo/coromandel...好遲 -_-
同埋再睇下去唔去到fiji啦$$$

______________________

今次easter trip洗左$3100左右
但其實我都唔算玩得多野
最貴都係skydiving,買埋件hoodie成$673!!
buspass都貴$658!!
至於accommodation...都比預算貴dd
原本預每晚$22左右
但通常都要$26-28
我地又無join yha/bbh喎...-_-
但join左一個又唔捨得另一個喎...因為去過幾間bbh都覺得好好好好...

黎緊唔玩咁多adventure野
住多d couchsurfing
食頹d
應該可以慳唔少... =)

No comments:

Post a Comment